„Któż z nas nie lubi robotów?”
Klasa 4, w ramach powtórzenia konstrukcji gramatycznych oraz słownictwa, postanowiła użyć swojej wyobraźni i stworzyć własne roboty. Nadaliśmy im fantastyczne imiona. Był Walentynek, Frakuma, Mace, Mero, Miro, Masema, Nao, Robit. Przyznajcie, że są one dość nietypowe! A dlaczego? Niektóre z nich powstały od pierwszych dwóch liter imion autorów pracy. Pomysłowe, prawda?!
Prócz tego, każdy opisał wygląd swojego robota, używając czasownika „has got” (ma), słownictwa związanego z częściami ciała oraz ubraniami. Uczniowie wpadli też na świetny pomysł nadania robocikom super zdolności. Takim sposobem powstał m. in. kucharz z McDonald’sa, robot rozdający napotkanym ludziom walentynki z miłymi słowami oraz robot-majsterkowicz, potrafiący wszystko naprawić, ugotować czy pomóc w zadaniu domowym.
I tym razem sprawdziła się znana zasada, że najlepiej uczyć się przez zabawę! Pamiętajmy o tym! 😊

Alicja Cielesta